RSS

Så mycket för den uppoffringen

09 Feb

Idag bokade jag av mitt träningspass (Cirkelgym) för jag tänkte överraska Melker med att åka skridskor efter middagen.

Trodde jag ja…

Melker har ju tjatat och pratat om att åka skridskor hela helgen. Vi åkte i lördags och han ville åka även igår, men då var inte isen plogad efter all snö som kommit under natten så det fick bli bobåkning istället…

Eftersom hela (?) skolan ska åka till Isstadion i morgon så tänkte jag att det vore bra om han kunde få lite mera åkträning, men se idag var han inte alls sugen på att åka.

Så irriterande för då fick ju inte jag någon träning heller…

*surar litegrann*

Här är en liten film på Melker på skridskor:

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 9 februari, 2009 i Barnen

 

Kommentera

 
