RSS

Hemma igen

31 Jan

Nu har vi kommit hem från After Dark och jag måste säga att jag tycker Lokomotivet som lokal var mycket bra. Vi satt i sektion i sektion B på rad 2 och det var kanske 20 meter till scen eller så. Sektion A var s.k. parkett och sektion B och C var sluttande om ni förstår.

Showen var som vanligt mycket proffsig och snygg. Den innehöll en hel del humor och tjusiga kläder och snabba klädombyten.

Först tänkte jag ta med mig min stora kamera, men sen vågade jag inte det så jag tog bara med mig kompakten och den klarar ju knappast av sådana förhållanden, mörkt rum, snabba rörelser och utan blixt… Men, men här är två bilder från showen.

afterdark-09I denna show är Babsan med, alltid lika rosa. 🙂

Christer Lindarw skämtade om att Lasse Flinkman, som inte var med, hade fullt upp med sin andra grupp… ”Ja, ni kanske inte visste att vi har två grupper”, fortsatte han,  ”Lasse är ute på turné med Larz Kristerz”. *haha*

afterdark-09aBonde-söker-fru-Peter var med på ett hörn i showen. De hade ett nummer som de kallade för Bonde söker dräng. Det var lite småkul, särskilt slutet av numret…

Bästa numret var nog parodin på Charlotte Perelli. Som vanligt har de artister som de gör parodi på själv spelat in parodilåten och det gör ju det extra roligt på något vis. Det var så himla roligt. De hela gick ut på att hennes korsett var så trång (å så drog den er dragkedjor i klänningen och ut välde en fluffig mage, h*n tog av sig skorna och ut kom värsta trollfötterna, av med en peruk och fram kom utstående ”Toker-öron” osv. Hel skoj. Klicka gärna på länken och lyssna på hur låten går.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 31 januari, 2009 i Allmänt, foto

 

Etiketter:

Kommentera

 
