RSS

Inställd träning

29 Jan

Jag ställde in träningen ikväll. Min hals är varken bättre eller sämre så jag vågade inte chansa och träna då. Att träna med halsont är inte bra har jag hört däremot om man har en envis snuva som inte vill ge sig och man förövrigt  känner sig okej så kan man träna lite lätt…

Vägning i morgon igen.

 Ser inte fram mot det!

Jag har svårt att få till riktiga gnistan. Vet inte om det beror på frånvaron av träningspass eller om jag på något vis börjar känna mig nöjd? Jag har ändå gått ner nästan 10 kg utan större uppoffringar! *nöjd* Jag tycker jag sköter mig hyfsat iaf, inte sämre än innan jul, men vågen är inte nådig. I morse vägde jag ett kilo mer än innan jul. *suck* Att jag har mens nu gör ju saken inte bättre heller. Att jag de sista dagarna kännt mig småhungrig hela tiden gör ju inte saken bättre heller. Det är ju jättejobbigt, men jag försöker stå emot frestelser och går lös på frukt istället.

Nä, jag får nog lägga i en högre växel om jag ska få bort dessa sista 4 kg!

 
1 kommentar

Publicerat av på 29 januari, 2009 i Hälsa

 

Etiketter:

Ett svar till “Inställd träning

  1. .:Sabina:.

    29 januari, 2009 at 22:50

    Vi växlar upp båda nu då! Här är det kur som gäller från måndag, eventuellt tisdag för jag vill inte ha ”dag 3” på onsdagen som är min tuffaste dag på skolan… Träna ska jag också göra – men kura först. En sak i taget! Så, gnisttändare fram så klämmer vi det sista. Ok!?!
    Kram (C hade feber kväll/natt, sen piggelina! :))

     

Kommentera

 
