RSS

Förnyat träningskort

20 Jan

Idag fick jag äntligen ändan ur och förlängde mitt träningskort på Friskis & Svettis. Nu j-klar ska jag komma igång med träningen igen och jobba bort de sista 3-4 kg och därmed basta!

Medan jag stod där vid receptionen kunde jag kika in på det spinningpass som pågick just då och oj vad det sög i spinningtarmen! Sån härligt medryckande musik! Jag vill oxå!  Tyvärr kommer jag inte kunna komma iväg något denna vecka, men nästa vecka kör jag igång!

Nu ska jag studera passchemat och planera lite…

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 20 januari, 2009 i Allmänt

 

Etiketter:

Kommentera

 
