RSS

Karate

16 Jan

I morgon ska jag och barnen följa med deras kusin F som ska träna karate. Tanken är att Melker ska få se en träning och kanske bli intresserad av att själv börja på karate. F började träna i höstas och är helsåld och är det så att Melker vill prova karate så kommer de att träna i samma grupp. Något som jag tror är bra för F är lite av en idol för Melker. 🙂

Eftermiddagen går i plundringens tecken. Vi är bjudna hem till familjen E på julgransplundring. Det var länge sen grabbarna träffade hennes döttrar så det ska bli kul. Även C kommer att vara där i morgon och jag tror att Melker är lite ”betuddad” i henne så han var så söt idag då han sa att ”åhhh, jag orkar inte springa.” Vaddå springa undrade jag, vi ska ju dansa runt granen. ”Men mamma, du fattar ju inte”. Då frågade jag om det var så att de var kära i honom och att de därför skulle jaga honom och på det fnissade han mest och upprepade ”du fattar ju inte…”. *sötnosar*

Ni glömmer väl inte bort min andra, fotoblogg?

 
1 kommentar

Publicerat av på 16 januari, 2009 i Barnen

 

Etiketter: , ,

Ett svar till “Karate

  1. Heidi

    17 januari, 2009 at 19:42

    SÅ hur gick det då?

    Och ja, visst har det blivit fins i min blogg nu? 🙂

     

Kommentera

 
