RSS

Blocket.se

09 Dec

Tänk vad bra Blocket är!

Ganska sent söndagskväll lade jag ut min gamla digitala systemkamera, objektiv och externa blixt samt en juniorsäng där.

Igår förmiddag ringde en man på objektivet… *sålt*

Vid lunch ringde en kvinna på kameran… *sålt*

På kvällen ringde en man på blixten… *sålt*

På juniorsängen har jag fått en intresseanmälan, tyvärr kunde tjejen inte hämta sängen förrän den 19 dec, men jag är snäll och låter vänta på henne. Har jag haft sängen i garaget i 5-6 år så kan jag ha den i ett par dagar till. 🙂

Objektivet har jag fått pengar för så jag ska skicka paketet idag, blixtens köpare skulle komma förbi idag (bodde oxå i stan) och kamerans köpare ringer idag för att bestämma tid för hämtning.

*glaaad* Jag trodde inte att det skulle vara så lätt att sälja en tre år gammal kamera eftersom priserna är så låga som de är idag för de lite enklare modellerna. Kvinnan som ringde var ute efter en begagnad bra nybörjarkamera till sin fotointresserade dotter. Perfekt köpare helt enkelt!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 9 december, 2008 i Allmänt

 

Etiketter:

Kommentera

 
