RSS

Vilket antiklimax

24 Okt

Jag och min kompis A satt i kö på Ticnet för biljetter till Melodifestivalen. A kom in före mig och valde vart vi skulle sitta, antalet biljetter, att vi ville hämta biljetterna hos ticnet-ombud och klickade  till nästa sida.

Yes!!! Vi har biljetter till finalen!!

 
MEN…

När nästa sida laddades visades det sig att hon blivit placerad i kö på nytt!!!!!!!!!!!

Vad???????????

Och när hon väl kom ”tillbaka in” så var allt uppbokat…

VAD HÄNDE??? Hur kan man först komma in och få biljetter och sen inte!?! Vi visste vilken sektion vi skulle sitta i och allt… A skulle ringa Ticnet och höra varför det blev som det blev…

 

Och jag mitt dumma nöt då – jag satt i kö för finalbiljetterna med mindre än 10 min kvar. Då blir jag plötsligt nyfiken (varför kan man ju undra) och öppnar en ny browser för att se om det även är kö för Genreps-biljetterna… (idiotiskt) Kommer till sidan att det är kö även där. Okej, jag stänger den browsern och väntar återigen på kön för finalbiljetterna.

Så kommer jag då äntligen in!!!

YES!!

Väljer 4 biljetter och ser då att jag inte alls var inne på finalbiljetterna utan på GENREPET….
Vad f-n hände nu då?!

Då har alltså jag bytt kö utan att jag fattade BARA för att jag var nyfiken och tittade på Genrepskön… På något sätt hade jag alltså bytt kö TROTS att jag inte hade den browsern uppe. Det har väl att göra med cookies eller nåt skulle jag tro *surar*

Ja ja, jag väljer fyra biljetter, klickar på ticknetombud osv och när jag klickar på nästa sida placeras även jag i kö på nytt… MEN sån tur var så kom jag tillbaka in så till slut fick vi biljetter till genrepet iaf…

Jag är glad över biljetterna men känner mig faktiskt lite lurad på konfekten på något vis…

 
4 kommentarer

Publicerat av på 24 oktober, 2008 i Allmänt, Musik

 

Etiketter: ,

4 svar till “Vilket antiklimax

  1. Linda

    24 oktober, 2008 at 12:46

    Fy vad trist det är när det blir så. Ticnets sida var kanske så överbelastad när biljetterna släpptes och att det var därför sidan strulade?

    Men hoppas ni får det skoj på genrepet! 🙂

    kram Linda

     
  2. Susanne

    24 oktober, 2008 at 18:35

    Ticnets underbara värld!!!! 😉

     
  3. Jessica

    25 oktober, 2008 at 18:20

    Ticnet i ett nötskal 😦
    Förstår att du känner dig lurad,men samtidigt så grattis till biljetterna!!!
    Gen-repet är inte fy skam det heller du 🙂

    Kram och trevlig lördagkväll!

     

Kommentera

 
