RSS

Jämnt i fredags

19 Okt

Har glömt att skriva om viktresultatet från i fredags. Egentligen inte mycket att orda om för det var ”bara” -0,3 kg nedgång men jag och A hade samma resultat så vi har en liten inbördes tävling i morgon bitti. Vem av oss har gått ner mest över helgen.

Igår morse hade jag ytterligare -0,3 kg från fredagen men i morse var det +0,4 kg upp… Jag åt inget (sött) godis i lördags, men jag åt nog lite för mycket cashewnötter däremot. *suck* Idag har jag skött mig sånär som på 4 st After Eight som Ingrid (Hildas ägare) hade med sig. Onödigt att äta så många, hade räckt med en, men men…

Motionen denna helg har bestått av promenader med Cirrus. Igår stod stegräknaren på strax över 18 000 då jag gick och lade mig med ca 8500 raska steg. Idag visar stegräknaren på 12 600 steg (7100 raska steg). Igår tränade jag dessutom lite med mina nya hantlar…

 
2 kommentarer

Publicerat av på 19 oktober, 2008 i Hälsa

 

2 svar till “Jämnt i fredags

  1. jezza

    20 oktober, 2008 at 07:10

    Bra jobbat med stegen!!!
    Köpte nya batteri till min stegräknare i lördags,efter att ha varit utan den i över en vecka,shit vad jag har saknat den,man blir ju beroende av de där stegen 😉

    —————

    Ja så är det, de dagar jag glömmer att sätta på mig stegräknaren så känner jag mig naken. Precis som jag kände förr då jag alltid använde armbandsklocka och glömde den.
    /Åse

     
  2. Jenny

    20 oktober, 2008 at 08:20

    Härligt att det går neråt..
    O du, lite uppåt vissa dagar blir det ju när man väger sig varje dag, det är ju totalen som räknas, men det vet jag ju att du vet =)

    Vad duktig du är som använder stegräknaren så flitigt, min ligger på en hylla! där räknas det inte så bra. haha
    Men jag rör mig iaf.
    I helgen var jag barnvakt till en 16 månaders kille, lovar att jag inte var stilla många minuter!

    Cirkelgym i morgon eller torsdag kanske?

    ha en bra dag

    —————–
    Haha, nä på hyllan blir det inte många steg registrerade. 🙂
    Nope, cirkelgym ikväll och spinning för C på onsdag.
    /Åse

     

Kommentera

 
