RSS

Avklarat träningspass

12 Okt

I morse fick vi sova till kl 08.00!! Rekord för att vara vår familj. Vi vaknade till och med före barnen! 🙂 Strax efter oss kom Melker upp och glädjande nog är han feberfri så här långt in på dagen iaf. Han är mycket piggare idag och har även ätit lite frukost. *skönt*

Efter frukost satte jag på mig träningskläderna och gav mig ut på min vanliga powerwalk-runda. Jag hade gett mig den på att jag idag skulle försöka klå mitt ”hastighetsrekord”. Tidigare har jag gått på 55 minuter som snabbast, men idag putsade jag rekordet med 4 minuter! Jag var härligt svettig när jag kom hem.

Mitt träningspass var inte över i och med det utan jag fortsatte med mina nya hantlar som jag fick i födelsedagspresent av mamma (1 kg, 2 kg och 3 kg) samt balansbollen jag fick av pappa i present. Så nu har jag tränat igenom hela kroppen känns det som. Gôtt! Igår kväll hittade jag en jättebra hemsida med många tips på övningar för balansboll: balansboll.nu.

Nu ska jag in i duschen och sedan åka en sväng till Tuna Park för att kika på nya träningskläder från Stadium. Jag fick nämligen ett presentkort där av svärmor och ”svågrar och svägerskor”.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 12 oktober, 2008 i Barnen, Hälsa

 

Etiketter: ,

Kommentera

 
