RSS

Urladdat

15 Aug

I morse var det nära att jag struntade i min morgonpromenad jag hade planerat in. Jag låg så skönt i sängen och tittade på friidrotten tillsammans med Alfred. Men så ryckte jag upp mig och klädde på mig för att gå ut. Då upptäcker jag att batteriet på min mobil inte kommer att hålla hela promenaden för att lyssna vidare på ljudboken… Trist, men så kom jag på att jag kan ju lyssna på musik i iPoden. Jag plockade fram den, men tror ni inte även den var urladdad. Men va f-sen… Nu var jag nära på att ge upp. Ut och gå helt själv i ungefär 1 h utan att ha något att lyssna på hur kul är det på en skala tänkte jag… Äsch, strunt samma – jag går ut ändå. Jag hann precis ut genom dörren när jag kom på att ”Ping” – jag har ju min jobbtelefon – och den har ju radio!! Så jag fick ”sällskap av Adam & Gry” under promenaden, perfekt!

Resten av dagen har bestått i att utföra diverse ärenden. Maken var till naprapraten för nacken/ryggen och jag och barnen köpte skolryggsäck till Melker. Sedan köpte vi presentkort på Teknikmagasinet till en kusin som fyller år i helgen. Sen åkte vi till Caravan för att beställa nya innerlampor till husvagnen. Sen åkte vi till Sundbyholms Kött & Fisk för att köpa Svenska kräftor till kräftskivan i morgon. Till slut åkte vi till Coop och handlade. Väl hemma bestämde vi oss för att åka till Parken Zoo för att låta ungarna åka av sig lite på karusellerna. Jag tror Melker åkte virvelvinden (eller som han säger; vindsnurran) 5 gånger på raken. *urk* Alfred upptäckte det roliga i Masken så den åkte han säkert 3-4 gånger på raken.

 
1 kommentar

Publicerat av på 15 augusti, 2008 i Allmänt, Barnen, Husvagn

 

Ett svar till “Urladdat

  1. jezza

    16 augusti, 2008 at 09:39

    *ler*
    Tur att du kom på att jobb-telefonen hade radio tillslut 😉
    För som du säger,gå utan att ha ngt att lyssna på är INTE kul!

    Hoppas ni får en mysig helg!

     

Kommentera

 
