RSS

i-LIMB igen

07 Aug

Jag har tidigare i våras skrivit om att Örebro Universitetssjukhus ska testa en ny typ av protes – i-LIMB – och jag har fått förfrågan om jag vill vara med i det testet. Självklart har jag svarat ja på det erbjudandet, det är sån skillnad på den jag har idag. Tyvärr har det dröjt innan denna test kan börja, men nu har jag på nytt blivit kontaktad och den 19 augusti kl 08.00 ska jag infinna mig i Örebro.

Det ska bli intressant att se vilken protes jag kommer att få testa, hälften av testgruppen ska ha den gamla och hälften ska ha den nya. Jag hoppas verkligen att jag får testa i-LIMB. Det vore coolt!

 
4 kommentarer

Publicerat av på 7 augusti, 2008 i Hälsa

 

Etiketter: , ,

4 svar till “i-LIMB igen

  1. Ina

    8 augusti, 2008 at 21:34

    Jag håller tummarna att du får den nya! Kommer ihåg nu att jag läste om det tidigare, och tänkte fråga då, men glömde bort det då. Vet du förresten att vi förmodligen ses på söndag? Det blir spännande!

     
  2. Jessica

    9 augusti, 2008 at 09:36

    Tummarna hålls stenhårt att du får den nya!!

     
  3. Sara

    12 augusti, 2008 at 07:28

    Så spännande, håller tummarna før att du hamnar i testgrupp ny-protes 🙂 !

    ((Kramar))

     
  4. Jenny

    18 augusti, 2008 at 15:44

    Hej!

    Lycka till i morgon! Håller tummarna för att du får testa den nya!

    kram

     

Kommentera

 
