RSS

En utmaning

06 Aug

Majsanna har utmanat mig och denna utmaning har jag antagit:

Gör så här:
1. Läs igenom reglerna 2. Svara på alla frågorna 3. Välj ut sex personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar. 4. Be dem läsa din blogg. 5. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
1. Morgonpromenad 
2. Ta hand om strykhögen från semestern
3. Skicka iväg min trasiga protes för lagning
4. Städa ur husvagnen
5. Lyssna vidare på ljudboken

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Får se nu, 1998 – pluggade på högskolan

Vilka platser har du bott på?
Junivägen, Grepvägen, Järntorgsgatan, Östra Storgatan, Köpmangatan, Uttermarksgatan, Carlavägen, Intagsgatan, Gamla vägen – Alla i Eskilstuna

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Bygga mig och familjen ett nytt fint hus
2. Åka på någon lång semester till ett soligt land långt hemifrån
3. Köpa den husvagn och bil jag verkligen vill ha
4. Ge pengar till någon välgörenhet
5. Dela med mig av pengarna till familjen

Utmaningen går vidare till:
Blenda
Sara
Jezza
Susanne
Ina
Dayana

 
3 kommentarer

Publicerat av på 6 augusti, 2008 i Blandat

 

3 svar till “En utmaning

  1. Susanne

    6 augusti, 2008 at 15:57

    Har antagit utmaningen

     
  2. blenda

    6 augusti, 2008 at 21:18

    Jag har ju redan svarat på den här utmaningen.
    😀

     
  3. Sara

    12 augusti, 2008 at 07:29

    Skojig, ska førsøka spara den 🙂 !

    ((Kramar))

     

Kommentera

 
