RSS

Ljudbok i mobiltelefonen

11 Jul

Som ni säkert vet är jag med i Buzzador och får (mer eller mindre regelbundet) olika erbjudanden att prova nya produkter. Förra veckan kom ett erbjudande från Storytel som jag nappade på direkt.

Gillar du oxå att lyssna på ljudböcker, i såna fall kan även du som inte är med i Buzzador få prova detta. Sms:a ordet bokbuzz till 71160. Då får du tillgång till mängder av ljudböcker helt gratis i en vecka.

Ljudet strömmas direkt till din mobil och är gratis om du har abonnemang hos antingen 3, Telenor, Tele2, Telia eller Halebop.

Jag började lyssna på Jens Lapidus bok ”Snabba cash”  igår och hittills har det gått helt utmärkt med tekniken. Ljudet buffras visst 7 minuter till mobilen utifall man kommer i en mobilskugga… Det enda negativa som jag märkt hittills är att det tydligen blir ”upptaget” när jag lyssnar. Jag fick nämligen ett meddelande från mobilsvar under tiden som jag lyssnade…

Om man stänger av programmet och startar det nästa gång kommer Storytel ihåg vilken bok man lyssnade på samt vart i boken man är. Väldigt bekvämt!

 
3 kommentarer

Publicerat av på 11 juli, 2008 i Allmänt, Buzzador

 

Etiketter: , ,

3 svar till “Ljudbok i mobiltelefonen

Kommentera

 
