RSS

Tröttmössa

16 Maj

Strax innan jag skulle ner till Friskis & Svettis för ett ”Spin Medel 70”-pass ringde M och berättade att Alfred hade somnat… Då var klockan typ 16:08! Inte helt optimalt om man säger så… 🙂

När jag kom hem vid 18-tiden sov han fortfarande trots idogt försök att väcka honom… Även jag har gjort ett par försök, men man får helt enkelt ingen respons. Jag befarar att det blir en tiiiiiiiidig lördagsmorgon för oss i morgon. Fast sover han till 06:00 så får man ändå vara helt nöjd. Blir det så packar jag ner honom i ”Race’n” och tar med honom på morgonpromenaden.

Träningen då? Jo, de sista veckorna har bara blivit ett spinningpass per vecka av olika anledning men dagens pass är verkligen en höjdare!

Tänk er ca 35 spinningcyklande tjejer och killar som tillsammans cyklar mot samma mål.
Tänk er varierad musik från idag och igår (Bästa låten: Bon Jovi – Runaway).
Lägg där till en fantastiskt inspirerande, peppande och glad spinningledare.
Det är inte underligt att jag efteråt går från passet lätt högröd i ansiktet, genomsvettig och med ett fånleende på läpparna.

 
1 kommentar

Publicerat av på 16 maj, 2008 i Barnen, Hälsa

 

Etiketter: , ,

Ett svar till “Tröttmössa

  1. Sara

    18 maj, 2008 at 16:20

    Snygg layout!

    Just nu är kl 17.19 och har en 4 åring sovande i soffan, inte helt optimalt det heller nej 😉 .

    Huff, vad du gør mig spinningsugen 😉 .

    ((Kramar))

     

Kommentera

 
