RSS

Ett litet vitt paket

16 Apr

Chiquita smoothieIdag kom det ett litet vitt frigolitpaket från Buzzador hem till mig innehållandes 12 flaskor ”Chiquita Smoothie – Just fruit in a bottle”. Självklart har jag och maken nyss avnjutit en av varje smak nyss.

De finns i tre smaker
* Jordgubb-banan
* Mango-passionsfrukt
* Ananas-banan

Min favorit var nog ananasen. Fast jordgubben var också mycket god, lite mer syrlig än jag trodde den skulle vara, men den innehåller dessutom en apelsin så det syrliga kommer väl därifrån. Makens favorit var mangon.

I morgon tänker jag ta med mig några flaskor till jobbet och bjuda jobbarkompisarna på lite smoothies. För det är precis det som buzzandet går ut på. Prova nya produkter och bjud vänner och bekanta. Är du intresserad att också gå med i Buzzador, anmäl dig genom att klicka på länken här: Jag vill bli en Buzzador!

 
3 kommentarer

Publicerat av på 16 april, 2008 i Allmänt, Buzzador

 

Etiketter: ,

3 svar till “Ett litet vitt paket

  1. Sara

    17 april, 2008 at 07:45

    Mm, så skoj, låter goda alla tre tycker jag 😀 !

    ((Kramar))

     
  2. momenttwentytwo

    17 april, 2008 at 14:33

    oj det där med Buzzador verkar spännande- det måste jag kolla upp! Tack för tipset!

    Moment 22 – http://www.momenttwentytwo.wordpress.com

     
  3. Jessica

    17 april, 2008 at 21:08

    Vad kul 🙂
    Jag väntar på mitt paket med spänning,fick mail om att det skulle komma senast fredag så jag hoppas att det dyker upp imorgon.
    //Jessica

     

Kommentera

 
