RSS

Viktklubb

09 Apr

Vi är fem stycken på jobbet som har bildat en ”klubb” där vi tillsammans ska peppa oss att gå ner i vikt. Vi väger oss en gång i veckan på jobbet och den som har gått ner mest den veckan får en ”Tia-lott” av de andra. Vinner man den veckan får man alltså totalt fyra lotter.

Vi började förra veckan och bättre veckor att starta viktminskning på kan man ju välja eftersom vi firade Alfreds födelsedag vid fyra tillfällen med (allt vad det innebär) förra veckan. *ler* MEN vågen var snäll mot mig eftersom jag hade exakt samma vikt som förra veckan. *pust*

Nu är det andra bullar och nu ska jag minsann se till att ”vinna” vår utmaning ett par gånger. *ler*

Igår var jag på spinning igen och det känns att kondisen blivit bättre. Jag orkar mycket mera nu än från början! *glad* Att jag dessutom genom spinningen fått kontakt med en gammal kompis igen gör ju inte saken bättre!

 
2 kommentarer

Publicerat av på 9 april, 2008 i Hälsa

 

2 svar till “Viktklubb

  1. Sara

    10 april, 2008 at 07:40

    Bra jobbat! Så kul att kunna vara några stycken som kämpar tillsammans!

    ((Kramar))

     

Kommentera

 
