RSS

Sååå nöjd med mig ikväll

30 Jan

I kväll har jag varit på mitt livs andra spinningpass, det första hos Friskis. Det var ett medelpass och det är möjligt att det var något för jobbigt för mig, men med tanke på min urusla kondition så tycker jag ändå att jag kämpade på bra. Svetten lackade och jag var mycket trött vissa stunder av passet. Själva passet var sådär tycker jag. Vissa låtar var rätt bra (lite av den rockiga typen), jag har hellre låtar som man kan sjunga med lite i och framförallt gärna lite technoaktiga om ni förstår. Sen tyckte jag inte att ledaren peppade oss så mycket som jag skulle önska…

Tyvärr började jag känna av mitt högra knä lite under passet, så jag får se om det blir värre eller inte… Jag minns inte hur det var förra gången jag körde spinning (i höstas), men jag tror det gick rätt bra, så kanske detta var något tillfälligt. Jag fick nämligen springa (på asfalt) till träningen från parkeringen idag för jag var lite sen. Jag har en

Förövrigt kan jag berätta att jag natten till idag sov utan nässpray och det gick jättebra. Och nu ikväll har jag inte kännt av täppan överhuvudtaget. Hurra!!!

 
1 kommentar

Publicerat av på 30 januari, 2008 i Hälsa

 

Etiketter: ,

Ett svar till “Sååå nöjd med mig ikväll

  1. Sara

    31 januari, 2008 at 15:02

    DUKTIGT JOBBAT!!! Det trevliga med spinning, tycker jag, är ju att det är bra musik, peppning och att om man inte helt hänger med så kan man ju maska lite 😉 ingen märker ju det 😛 .

    ((Kramar))

     

Kommentera

 
